اَز لَحظه ی هجرانش، دیوانه و شَبگردم
کِی لذّت خوابی خوش، بَر دیدهٔ مَن سَر زَد
+ نوشته شده در ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱:۳۳ ق.ظ توسط آسیابان
اَز لَحظه ی هجرانش، دیوانه و شَبگردم
کِی لذّت خوابی خوش، بَر دیدهٔ مَن سَر زَد
" همه کس دردِ دلِ خود به طبیبان گفتند "