من نمی دانم چرا وقتی قرار بوسه نيست
باز هم لب هاي خود را ارغوانی می كنی ...؟!
+ نوشته شده در ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱:۳۶ ق.ظ توسط آسیابان
من نمی دانم چرا وقتی قرار بوسه نيست
باز هم لب هاي خود را ارغوانی می كنی ...؟!
" همه کس دردِ دلِ خود به طبیبان گفتند "