ای کاش به جایِ هَمه میشُد که دَر این شَهر
این حالِ به هَم ریختهاَم را تو بِبینی ..!
+ نوشته شده در ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ساعت ۷:۱۰ ب.ظ توسط آسیابان
ای کاش به جایِ هَمه میشُد که دَر این شَهر
این حالِ به هَم ریختهاَم را تو بِبینی ..!
" همه کس دردِ دلِ خود به طبیبان گفتند "