....
من از تو انتظار دیگه ای دارم
برام آرامش ابرای" آبان" باش
برام آرامش ابرای" آبان" باش
نمیـــخواد بهترین جغرافیا باشی
همین پس کوچه های تنگ تهران باش
+ نوشته شده در ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ساعت ۱۰:۳۰ ب.ظ توسط آسیابان
" همه کس دردِ دلِ خود به طبیبان گفتند "